سبد خرید 0

چرا از سنگ گرانیت مروارید برای نمای ساختمان استفاده کنیم ؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 26 دی 1402 در ساعت 20 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سنگ طبیعی از ابتدا در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته است. و قطعا دلایل خوبی برای آن وجود دارد.

که به برخی از ان ها اشاره میکنیم :

 

1 ) قوی، بادوام، نسوز

 

در حالی که خانه های ساخته شده از مواد دیگر اغلب در طول زمان به ویرانه تبدیل می شوند یا در طی حوادث ناگوار می سوزند، نمای سنگ طبیعی خوش ساخت برای قرن ها به شما کمک خواهد کرد.

 

2) دوستدار محیط زیست

 

سنگ طبیعی به دلیل کیفیت پایدار، امکان بازیافت و اثرات زیست محیطی نسبتا کم (کیلوگرم CO2 کمتری در هر تن ایجاد می کند) یکی از دوستدار محیط زیست ترین انتخاب مصالح ساختمانی است.

 

3) سنگ طبیعی ارزش خانه را افزایش می دهد !

 

گرانیت یک سنگ آذرین سخت است که به دلیل دوام آن حتی در مقایسه با سایر انواع سنگ های طبیعی و همچنین عملکرد رنگ و بافت آن شناخته شده است - گرانیت در هزاران رنگ و بافت موجود است

گرانیت به عنوان مصالح ساختمانی، ابعاد، سنگ معماری و سنگ تزئینی استفاده می شود، همچنین می توان از آن برای تولید محصولات متنوعی استفاده کرد.

ما اغلب پل های گرانیتی، سنگفرش ها، بناهای تاریخی و ساختمان های ساخته شده از گرانیت و بسیاری دیگر از کاربردهای خارجی این مصالح ساختمانی طبیعی را می بینیم. در داخل ساختمان، کاشی‌ها و اسلب‌های گرانیت صیقلی به‌طور گسترده در کانترها، کاشی‌های کف، آج پله‌ها و بسیاری دیگر از عناصر طراحی استفاده می‌شوند.

 

4) روکش دیوار خارجی گرانیت

 

چقرمگی و دوام گرانیت آن را برای روکش نما عالی می کند. این مصالح ساختمانی فوق‌العاده متراکم، قوی است و بنابراین برای کاربردهای بیرونی بسیار مناسب است. بر خلاف انواع دیگر سنگ ها که در برابر هوا آسیب پذیر هستند، گرانیت تمایل دارد طرح و رنگ خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند. بنابراین گرانیت قطعا بهترین انتخاب برای اقلیم هایی با شرایط آب و هوایی نامناسب است .

 

5) زیبایی طبیعی سنگ گرانیت در نمای ساختمان 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()